A terhességem - beszélgetés anyákkal 16.rész

by - 18:43

Vannak olyan nők, akik igazi nyughatatlanok, vágynak a világ megismerésére, felfedezésére. Így van ezzel Póczos Ági is, aki férjével, Lacival már 34 országot megjártak. Egy igazi utazó blogger párrá váltak, akik mindig új és csodás helyeket mutattak be a Youtube, illetve Instagram követőiknek.(Work.Save.Travel.Repeat)
Szerencsésnek tartom magamat, mert miután kiderült, hogy egymástól körülbelül 20 km-re lakunk, meg is beszéltünk egy találkozót - pontosan augusztus 20.-a volt - és sikerült személyesen is megismerni a másikat. Igazán kedves és humoros csajszi, élvezek vele minden beszélgetést, még ha a korlátozások miatt most nem tudunk találkozni. Kislánya, a most már 1 éves elmúlt Auróra pedig igazi tünemény, egy kis energiabomba. 💖
Íme itt van Ági és Auróra története.

Hogyan derült ki, hogy várandós vagy?
Már egy ideje szerettünk volna babát, így elég gyakran tesztelgettem már és egyszer csak - 8 hónap után - életemben először, pozitív lett a teszt!

Férjed, hogy reagált a hírre?
Eléggé megijedt, mondhatjuk, pedig ő is ugyanannyira szerette volna már (ha nem jobban), de mégiscsak hirtelen valósággá vált az egész.

Mikor kiderült, hogy kisbabát vársz, mire számítottál: kisfiút vagy kislányt hordasz a szíved alatt?
Mindig is kislányt szerettem volna, de mégis szinte teljesen biztos voltam, hogy fiú lesz. Aztán a 12. heti UH-n azt mondták kislány és még úgy sem mertem elhinni, hogy valóra válik az álmom és az elsőszülött gyermekem egy kislány lesz. De fiúnak is örültem volna, teljesen beleéltem magam, hogy fiú lesz. 😃

Voltak rosszullétek? Mennyi ideig tartott? Hogyan viselted?
Kb. három hónapig émelyegtem, hányni viszont nem sokat hánytam, csak mindentől rosszul éreztem magam. Sajnos ezen a terhességi por állagú vitamin csak tovább rontott...

Emlékszel rá, hogy mikor mozdult meg először?  Milyen élmény volt ez számodra?
A 16.-18.hét környékén, habár az orvosom azt mondta még korai, de én tudtam, hogy Ő volt az.

Kívánós voltál?
Vicces módon elkezdtem extra egészséges módon táplálkozni, az addig nem túl nagy kedvenc paradicsom a reggelim alapjává vált.

Milyen volt az első UH?
Elég hamar elrohantam a dokihoz, haza is küldtek, hogy csak 10 napnyi késés után "érdekli" őket a dolog, úgyhogy, ha jól emlékszem 6-8. hetesen voltam az első UH-on.

Mikor mutatta meg magát?
A nemét a 12.heti UH-on, de egyébként egész végig közreműködött velünk, így minden alkalommal jól láttam őt. Volt, hogy az ujját szopta, volt hogy integetett lebegés közben. 😄

Volt valami riasztó a terhességed alatt? Mi volt a baj?
Már a korai szakaszban erős derékfájdalommal küzdöttem, ezért elküldtek egy vese UH-ra, mert lehet, hogy terhességi vesekő, de szerencsére nem volt gond. Illetve az utolsó hónapban már kivizsgáláskor sem tudtam a hátamon feküdni, mert minden alkalommal elszédültem a nyomástól, amit olyankor gyakorolt rám a pici.

Mikor hagytad abba munkát?
Még terhesség előtt 1,5 hónappal abbahagytam a munkát.

Küzdöttél vizesedéssel?
Szerencsére megúsztam 🙏, pedig egész nyáron "nagyon terhes" voltam. 

Szedtél valamilyen vitaminokat, homeopátiás készítményeket?
Az orvos által javasolt terhességi vitaminokon kívül semmi más nem szedtem.

Hogyan telt a vizsgálatok közti idő?
Főként izgalommal, várakozással... Ha rajtam múlt volna, minden nap mentem volna.😁

Szülésznőt fogadtál vagy orvos vezette le a szülést?
Orvos vezette le. Nálunk (Szlovákiában) nincsenek szülésznők tudtommal.

Már a kórházban feküdtél vagy otthon indult be?
5 napja benn feküdtem, mert már átléptem a 41. hetet.

Hogy zajlott a szülés? Természetes szülés volt, vagy császároztak?
Természetes szülés egy "kis csavarral", mivel kaptam egy ballont, amit felgyorsította és szerintem ezáltal sokkal fájdalmasabbá tette a folyamatot.

Mennyi időt kellett a kórházban töltenetek?
Szülés után 4 éjszakát voltunk benn. Itt ennyi a kötelező, ha nincs semmi komplikáció.

Milyen volt az első napotok, estétek a picivel otthon?
Imádtam, még mindig (és még hosszú ideig) nem tudtam vele betelni...😊

Mi volt az első babaholmi, amit beszereztél, kaptál?
Sokáig babonából nem mertem semmit sem venni. Végül 3 darab bodyt vettem neki és minden nap azt nézegettem. Mire megszületett, egy egész szekrény ruhája volt már.

Terveztek még a jövőben kistestvért?
Meglátjuk! 😁
Gréti

You May Also Like

0 comments