Babaszobából gyerekszoba

by - 11:50

Közeledik a karácsony és lassan ott tartunk, hogy itt van Zoé második születésnapja. Éppen ezért már ősszel el kezdtünk gondolkozni Tibivel, hogy a babaszobát át kell alakítanunk. Első körben szerettük volna a kiságyat elhagyni, és egy nagylányosabb ágyat beszerezni. Rengeteg oldalt átnéztünk, inspirációt gyűjtöttem az Instagramon, de nem értettünk egyet. Az egyik nagy bútor áruház webshopján találtam egy olyan ágyat, amit nagyon sokáig tudna használni, mivel egy kanapéágyról volt szó. Az ára elég borsos volt, és visszagondolva egy 1,5 - 2 éves gyereknek nagyon felnőttes lett volna.
Az egyik cégnek írtam, hogy érdekelne az egyik termékük, ami mind a kettőnket megfogott. Meg is kaptam az árajánlatot, és azt hittem rosszul leszek. Mivel valódi fenyőből készült bútorról beszélünk, nem gondoltam, hogy 50.000 Ft alatt megússzuk, de a fene se gondolta volna, hogy a duplájától indul. Mutatok egy mintát, hogy milyen stílusú ágyat néztünk ki elsőre.



Aztán októberben, az egyik nap beszélgettem a barátnőmmel, és eszembe jutott egy olyan webáruház, ahol láttam, hogy vannak gyerek ágyak is. Egy nyereményjátékban közösen szerepeltem ezen cég Insta profiljának kezelőjével, és akkor nézelődtem náluk, hogy milyen termékeik vannak. Mielőtt arra gondolnátok, hogy miért nem nevezem meg, de a linket betettem... nos mivel nem lettem feljogosítva arra, hogy beszéljek róluk. Nem járultak hozzá semmilyen formában, de azért szeretném, ha látnátok, hogy milyen terméket választottunk tőlük.
Készítettem egy videót arról, hogyan szereltük össze és milyen lett így a szoba.

Ügyesen belakta Zoé az új ágyát, utána persze nagyot aludt benne. 😃 Mivel nincs még falvédő, így a millió plüssével kipárnáztam, így a hideg fallal nincs közvetlen kontaktban a gyerek. Látjátok, egy külön leesésgátlót is vettünk hozzá, ami a matrac alá csúsztatható, de nem tudtuk úgy alakítani, hogy jó legyen, így végül kívülről rögzítettük. Bele van csavarozva az ágy elejébe, és így könnyen fel és le lehet hajtani napközben. Éjszaka zárt pozícióban alszik, míg a nappali alvásidőben le van nyitva a leesésgátló.

Azért megmutatom nektek az ágy fő paramétereit, de nem szeretném a közvetlen linket megosztani, majd rákerestek.
Ágy méretei: hosszúság 144 cm, szélesség 75 cm, magasság 55 cm. Az alvási terület: 140x70 cm; frontmagasság és hátmagasság: 55 cm; ágyfelület magassága a matraccal együtt: 30 cm.
Jár hozzá matrac is, amely anti-allergikus tulajdonságokkal rendelkezik. A huzata 100% természetes pamutból készül. Gombaellenes és antibakteriális tulajdonságok is bír. A külső huzata cipzáros, így könnyen eltávolítható és mosható. Mérete: 140x70x5 cm.
Ezen felül a termék választható ágyneműtartóval is, illetve anélkül is megvásárolható.


Most novemberben, pedig egy nagyon szuper lehetőség jött velem szembe, hiszen az Inspio-tól kaptunk ajándék falmatricát és egy csodás szőnyeg szettet (3 db-os). Mivel nagyon sok állatos plüsse van Zoénak, így arra a vonalra próbáltam hangolni a szoba miliőjét, így egy mackós fali dekorcáiós matricát választottam. Ez nem csak babáknak, hanem nagyobb gyerekeknek is jól feldobja a szobája falát.
A gyerekszoba dekorációjaként szolgáló matrica egy szett formájában érkezett, mely tartalmaz:
  • 1 db mackós falmatricát (80x90 cm)
  • 18 db csillagos matricát (12x12 cm)
  • 33 db kisebb csillagos matricát (5x5 cm)
Ezen felül a rendelésnél meg lehet adni a gyerkőc nevét, és a maci kezében lévő szívben fel is lesz tüntetve. Mi is éltünk ezzel a lehetősséggel (majd látjátok a videóban!).


A játszószőnyeg szintén állatos tematikáját - ráadásul erdei állatkás - tekintve a nagyon szuper dekoráció gyerekszobába, de akárhova elhelyezhető a lakásban.
És hogy milyen is ez a szőnyeg? Nagyon jól megragadták a különböző azt, hogy különböző életkorú gyerekeket is le tudjanak kötni vele. Tartalmazza a ABC betűit (főleg az angol ABC-re építve), körbe egy utacska vezet, hogy eljuthassunk az ugróiskolához. Ezen felül még van egy aranyos társasjáték is, amellyel akár 4 fő is játszhat. Végezetül itt is él az az opció, hogy elhelyezik rajta a gyermek nevét.
Ez mind egy 120 cm átmérőjű körszőnyegen található, illetve ehhez tartozik még egy macis és egy madárkás apró szőnyeg is.

Hoztam ezekről is pár általános infót, hogy ne csak az én dicsérő szavaimat olvassátok, hanem a tényleges tények is alátámasszák, hogy nem érdemtelenül vagyok oda ezekért a termékekért.

Az INSPIO falmatrica könnyen ragaszható. A falmatricákat masszív, mosható, speciális poliészter fóliára nyomtatják, amelynek tapintása (valóban!) textilre emlékeztet. Minőségi falmatrica, amely nem káros az egészségre! Ezen termékek ideális választás hálószobába, babaszobába/gyerekszobába vagy a nappaliba. A falra való ragasztás nagyon könnyű, nem kell hozzá más ragasztó. Javasolt a kézzel való ragasztás, mivel a fali matricák alkalmazása egyszerű és gyors.

szőnyeg 100% poliészterből és újrahasznosított anyagból készül. Vízálló és hangszigetelt, ezenkívül OEKO-TEX® Standard tanúsítvánnyal rendelkezik. Ez azt jelenti, hogy megfelel a humánökológiai követelményeknek, és nem káros az egészségre. Ideális választás gyerekek számára.
60˚C fokon mosható mosógépben, ajánlatos levegőn megszárítani, de akár szárítható szárítógépben is. Közepes hőfokon vasalható (a vasaló maximális hőfoka 150˚C). A játszószőnyeget nem szabad fehéríteni!

A cégről még annyit szeretnék elmondani, hogy nagyon sokféle termékeket gyártanak, csak hogy párat említsek (a fentieken kívül):
Zoé születésnapjára akartam rendelni egy szülinapi táblácskát, amihez ugye meg kell adni az alapvető adatokat (név, születési hely és idő, súly, hossz). Aztán valahogy elfelejtettem, nem is tudom hogyan, de később már azért nem rendeltem, mert az egyik barátnőmtől kaptunk egy hasonló témájú (más "dizájnnal" rendelkező) fali táblát. Ennek ellenéri egy nagyon klassz ajándékötlet lehet, ha a családban vagy baráti társaságban van pici gyerek. 


Igazából ezt a cikket azért is készítettem, hogy egyrészről ötletekkel lássalak el titeket, akár karácsonyi, akár bármilyen ünnep kapcsán, másfelelől pedig szerettem volna megmutatni nektek, hogyan is kezdünk a babaszobát átalakítani már egy gyerkőc szobává.
Látogassatok el a cégek honlapjára, és nézzetek szét, mert nagyon szuper dolgokat árulnak. Az Inspio egy varázslatos világ, imádok böngészni náluk, és tervben van, hogy 1-2 terméket vásárlok tőlük, mert mint fent is említettem, a minőség rendkívül jól jellemzi őket.

Végül pedig itt egy videó arról, hogy hogyan áll Zoé birodalma. Horgolt dekoráció is fog még kikerülni, illetve egy új polcot is kell vásárolnunk, mert már annyi könyve van, hogy a tároló, amit készítettem, lassan szétfeszül. A státusz tálákat másképp fogom elhelyezni, ezek most csak ilyen "Hé, itt van egy szög!" módszerrel vannak elhelyezve.


Gréti

You May Also Like

0 comments